dinsdag 12 maart 2013

Beautyvoornemens Maart

Elke maand leg ik mijzelf een aantal dingen voor waar ik me van mezelf aan moet houden. Ik ga iedere maand aan jullie laten weten welke beloftes dat zijn. Mijn beloftes voor deze maand zijn:

  1. Ik heb mijzelf voor genomen om mijn haar de hele maand Maart niet te stylen. Omdat mijn haar echt bijna helemaal kapot gestylt is en ik wil het echt nie knippen, dus ik ga het zo properen te redden.
  2. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik elke avond mijn make-up er moet afhalen, ookal ben ik zo moe. Ik moet het eraf halen want soms doe ik dit niet en ik voel echt dat het slecht is voor mijn huid.
  3. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik iedere week mijn nagels uitgebreid moet verzorgen.

Zo dit waren mijn voornemens voor de maand Maart, wat zijn jou beautyvoornemens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten