zondag 17 maart 2013

Liebster award !






Ik door Sevenrandomgirls genomineerd voor de Liebster award !!!

De Liebster award is bedoeld voor blogs die minder dan 200 volgers hebben. Mijn blog bestaat nog geen maand dus het is voor mij echt fantastisch dat ik genomineerd ben! Het is de bedoeling dat je 11 feitjes over jezelf vertelt, de 11 vragen beantwoord, 11 mensen nomineert én 11 vragen voor hun bedenkt en je moet ook nog zeggen door wie je genomineerd bent.

11 feitjes over mij:

  1. - Ik heb sproetjes
  2. - Ik hou heel erg veel van beauty
  3. - Ik ben helemaal verslaafd aan mijn iphone
  4. - Ik ben verslaafd aan iphone hoesjes kopen
  5. - Ik ben een heel gevoelig meisje
  6. - Ik hou van lekker eten
  7. - Ik vind het leuk om soms gewoon een dagje echt helemaal niets te doen :p
  8. - Ik hou van een beetje rommel, ik vind niet dat alles helemaal recht & perfect moet ligen
  9. - Ik heb soms een praatobsessie waarbij ik maar blijf door vertellen :p
  10. - Ik draag altijd make-up als ik buitenhuis ga.
  11. - Ik vind bloggen gewoon fantastisch om te doen :p

Dit zijn de 11 vragen die Sevenrandomgirls voor mij hebben gemaakt:


1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik het gewoon super leuk vind om te doen en omdat ik graag mijn mening vertel aan anderen.
 
2. Wat doe je als je geen inspiratie hebt?
Dan wacht ik gewoon tot wanneer er iets boven komt .:p Maar ik heb dat probleem eigenlijk niet zo vaak, ik weet altijd wel iets :p
 
3. Wat wil je graag nog bereiken (met je blog bijv.)
Mensen mijn mening te kunnen vertelen.
 
4. Wat vind je het leukste aan bloggen
Blogger leren kennen, en mijn mening vertellen over producten. Vooral de artikels schrijven dus :p
 
5. Welke mode/ beauty trend zou je echt nooit dragen?
Broeken met motieven, ik vind dat het bij sommige mensen wel oké is. Maar ik zou het nooit van mijn leven dragen!
 
6. Waar heb je een hekel aan?
Koude & sneeuw, ik kan er gewoon niet tegen. Dat verpest heel mijn humeur !
 
7. Waar ben je heel trots op?
Op mijn beautytafel :)
 
9. Waarneer blog je meestal (ik bedoel ´s avonds/ ´s middags of is het verschillend)
's avonds
 
10. Waar ben jij goed in?
In dingen uitvinden, creatief zijn :)
 
11. Omschrijf je zelf in 3 woorden (noem dus 3 eigenschappen van jezelf)
Gevoelig - Optimist - Creatief

Dit zijn de 11 vragen van mij voor de genomineerde:

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
  2. Wat is je favoriete blog?
  3. Wat maak je het liefst NOTD - EOTD - REVIEW?
  4. Heb je ooit een moment gehad dat je er aan dacht om te stoppen met bloggen?
  5. Wat is je favoriete bezigheid tijdens de dag?
  6. Welk make-up product zou je voor geen geld van de wereld willen missen?
  7. Plaats je dagelijks een artikel online?
  8. Wanneer je niet met je blog bezig bent, denk je dan aan welke artikels je online kan plaatsen of wat je nog kan doen?
  9. Vind je een artikel op je blog plaatsen belangrijker dan iets anders wat je nog moet doen (bv. -als je nog op school zit- een toets te leren) ?
  10. Wanneer is je blog opgestart?
  11. Wat vind je het allerleukste aan bloggen?

Dit zijn de 11 blogs die ik heb genomineerd :

themakeuphotspot
prettiness
jewelyz
younailedit
birdsandbeez
lovedreamslivedreams
www.beautytwist.be
beautybloglaura
laura-budgetbeautyblog
evasbeautyblog
valleydollbeautyblog


* Het kan zijn dat sommige blogs meer dan 200 volgers hebben, maar het was echt ontzettend moeilijk 11 blogs te vinden :)

PS: laat hier een comment achter of je wel/niet een artikel hierover plaatst :)




5 opmerkingen:

  1. thanks girl, superleuk! ik heb 'm een tijdje geleden al gedaan maar wie weet doe ik 'm binnenkort nog een keer - in ieder geval bedankt voor het nomineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief! Bedankt voor het nomineren! Ik heb een tijdje terug al een keer een nominatie ontvangen, dus laat hem even aan me voorbij gaan, sorry! Gefeliciteerd met jouw nominatie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg tof om zo meer over jouw te weten te komen. En dankjewel dat je mij genomineerd hebt! Dat is echt erg lief & ik zal deze zo snel mogelijk invullen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel dat je me hebt genomineerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt leuk artikel heb je er van gemaakt!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen