woensdag 27 maart 2013

Pink Paradise - seasalt scrub

 
Action is een tijd geleden ook met een verzogingslijn komen opdagen en ik sta er keer op keer van versteld hoe goed deze producten zijn. Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn mening is over de zoutscrub.
 
 
De salt scrub bevat volgende ingrediënten.
 
 
Zoals de naam het al zegt is deze scrub dus op basis van seasalt en ik moet eerlijk toegeven zo een scrub had ik nog nooit gehad. Dus toen ik deze tegenkwam was ik wel erg benieuwd. Toen ik thuiskwam en de huge pot opende werd ik meteen verliefd op de frisse geur van galbanum en bergamot en de roos kleurige scrub. Ik ben meteen de douche in gestapt en heb dit product grondig getest.
 
 
De zout-achtige textuur bevalt mij wel en ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam helemaal gescrub is. Toen ik uit de douche stapte was mijn lichaam ook super glad en dat is het gevoel dat ik van een goede scrub verwacht. Ik ben echt zeer tevreden over deze scrub. En zo géén second twijfelen om hem opnieuw aan te schaffen. Ik raad deze scrub echt aan iedereen aan.Trouwens, wanneer je niet voor deze geur bent heb je nog de keuze tussen 2 of 3 andere geuren en dat vind ik ook zeer goed van Action dat ze hier aan hebben gedacht om voor ieder wat wils te maken.
 
De seasalt scrub bevat 500gram voor €1,09. Zoveel heb ik toen betaald omdat hij in promotie was ik weet dat hij nu iets van een €1,40 is wat nog altijd totaal geen geld is voor zo een grootte pot.
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten