woensdag 24 april 2013

Essence Floral Grunge mini lipgloss set - 02 Grungy Kisses Rock!

Vandaag een review over dit schattige setje van de Floral Grunge LE van Essence, ik wou eerstehet andere setje ook, maar toen dacht ik dat ik de kleuren die daar inzaten al had van andere merken en ik toch niet zo een lipgloss meisje ben! En ook koos ik voor dit setje omdat dit toch wel speciale kleurtjes voor een lipgloss zijn. Benieuwd of ze net zo pretty zijn als ze eruitzien? Kijk dan snel verder voor de swatches!

Voor de verpakking alleen al zou ik het kopen! Zoals ik hierboven al zei ben ik niet zo voor lipgloss, maar toch wou ik deze graag proberen. Wie weet, misschien bevalt het me wel en begin ik terug meer lipgloss te dragen. Wat zegt Essence:
" Lipgloss voor een charmante strallende look! "
 
Hun naam mini lipgloss hebben ze niet voor niets meegekregen, ze zijn echt heel mini. Ik heb er even eentje naast een oogpotlood gezet om de grootte goed te kunen tonen.
 
De lipglossjes hebben een standaard verpakking waardoor je de kleur goed kan zien. Ook hebben ze een standaard lipgloss-applicator die op zich wel fijn werkt. Maar hoe is de lipgloss?
 
Dit zijn de swatches en die vind ik er toch wel heel mooi uitzien. Ze zijn wel echt heel erg plakkerig en dat is dan ook weer meteen de reden waarom ik niet graag lipgloss draag!

Dit is de roze, die vind ik er mooi uitzien. Subtiel maar mooi! Wat ik wel een groot nadeel vind is, doordat de lipgloss zo een plakkerig goedje is wordt het echt heel lastig om het uit te smeren op je lippen.

Dit is de paarse, en hier ben ik minder tevreden over. Zoals je ziet heeft hij niet zo een mooie egale finish als de roze. Ook is deze weer zeer moeilijk uit te smeren en ontzettend plakkend!

Dit is de groene, en hier ben ik helemaal niet tevreden over. Hij ziet er zo goed als wit uit op je lippen, jammer! Want ik vond het idee juist leuk van zo een groen kleurtje! Ook deze kleur is minder egaal dan de roze.


Zelf ben ik niet helemaal tevreden. Oke, het ziet er leuk uit. Maar de enige lipgloss die mij écht heeft overtuigd was de roze, over derest ben ik niet écht te spreken! Heeft dit setje mijn terug into lipgloss gebracht? Nee! Maar toch vind ik hem wel leuk om in mijn stash te hebben. Wat vinden jullie ervan?
 
Dit setje is nog tot eind mei verkrijgbaar bij Kruidvat voor €2,79 en elke glossje bevat 2ml.

3 opmerkingen:

  1. Hmm leuk setje, maar jammer van de andere kleuren! Alleen die roze ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze ook, alleen al omdat ik ze zo schattig vind

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De roze is mooi, de rest vind ik niet.. :)

    BeantwoordenVerwijderen