donderdag 18 juli 2013

DIY | Gekleurde eyeliner maken! (filmpje)

Follow on Bloglovin

Vandaag mijn aller aller aller eerste DIY filmpje, in dit filmpje laat ik jullie zien hoe je van een gewone oogschaduw een eyeliner kan maken. Kijk snel verder!


* Ik wil even sorry zeggen voor het kleine formaat maar dit komt door dat het met mijn iphone is gefilmd, ik ben aan het sparen voor een goede camera maar ik wou het filmpje toch graag nu maken. Ik heb er wel voor gezorgd dat het een goede/duidelijke kwaliteit is zodat jullie alles goed kunnen zien!



Kan je de video niet bekijken? Klik dan even hier


 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg









Doe jij nog niet mee aan de winactie's, klik dan snel even hier!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zelf een gekleurde eyeliner te maken! Ook een erg fijne en duidelijk uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen