woensdag 24 juli 2013

DIY + Zomertip | Take & make the water pompflacon everywhere!

Follow on Bloglovin

Ik hou van dit warme zomerweertje, maar je moet natuurlijk ook aan de gevolgen denken. Door de warmte kan je uitdrogen en nog veel meer dingen kunnen gebeuren. Heb jij soms ook het gevoel dat je je gezicht wil verfrissen, maar het niet met gewoon zomaar water wil doen? Dat heb ik ook! En daar moest ik iets op vinden!


Toen ik laatst bij Colryut rondliep zag ik deze awesome kleine lege verpakkingen, waaronder 2 spuit flacons en do you feel my idea? Ik vulde ze op met water en zo heb ik zelf mijn water verstuiver gemaakt. Ik weet dat je deze ook in de winkel kan kopen, maar waarom geld uit geven als je het zelf kan maken?


Het is helemaal niet moeilijk, je koopt of zoekt thuis ergens zo een spuit flacon en vult deze met koud water. Je draait de hop heel goed vast zodat het zeker niet kan lekken en klaar! Wat ik aan deze flesjes heel handig vind is dat je ze gewoon opnieuw met koud water kan vullen voor het geval het water dat erin zat warm is geworden.

Een super easy & budget tip om zonder een rood, gloeiend heet hoofd door het warme weertje te komen. Natuurlijk kan je deze spray ook op je armen/benen gebruiken, het blijft nog altijd gewoon water!
 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg






Doe jij nog niet mee aan de winactie's, klik dan snel even hier! 

2 opmerkingen:

  1. Hele fijne tip! Als ik gewoon thuis ben dan vul ik vaak een kleine plantenspuit met wat water. Alleen om die mee te nemen is toch wat te groot haha. Dan is dit veel handiger qua formaat.

    BeantwoordenVerwijderen