zaterdag 20 juli 2013

Essence | 2 x longlasting eyepencil ~ 17 Tu-Tu-Turquoise & 15 Bling Bling

Follow on Bloglovin

Deze 2 oogpotloden zijn van Essence, en hebben beide prachtige kleuren! De kleuren spraken mij in de winkel erg aan. Dus ik nam ze mee naar huis en test ze vandaag voor jullie uit! 


De verpakking vind ik er heel leuk uitzien, hij heeft precies dezelfde kleur dan het eyepencil, handig! De dop sluit heel makkelijk en het roll-up systeem werkt prima. Ik vind dit soort eyepencils altijd handiger dan gewone potloden. Tot nu toe zien deze oogpotloden er heel goed uit, kijk verder voor de swatches.

WAUW! Wat een pigment en wat een prachtige shimmer erin. Ik ben echt overdonderd door het goede pigment, de kleuren zien er heel mooi uit. En ik kan jullie vertellen dat ze zeker 'longlasting' zijn, je moet letterlijk schrobben om ze af je huid te krijgen.

Ik ben super tevreden over deze longlasting eyepencils en kan ze zeker aan iedereen aanraden, als ik me niet vergis zijn er ook nog een paar andere kleur varianten. Ze zijn te koop bij Kruidvat voor €1,49

 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg









Doe jij nog niet mee aan de winactie's, klik dan snel even hier!

1 opmerking:

  1. Wat zijn ze allebei mooi! De pigmentatie ziet er inderdaad erg goed uit en de shimmer erin is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen