zondag 11 augustus 2013

Action shoplog!

Follow on Bloglovin

Afgelopen week bracht ik (again xd) een bezoekje aan de Action, het begint eigenlijk een beetje een gewoonte te worden dat ik om de 2 weken ongeveer een aantal inkopen ga doen daar, gelukkig is alles zo goedkoop! Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekocht! Kijk dus snel verder!

Als eerste kocht ik deze 3 leuke rollen kaftpapier, eentje met muziek inconen, eentje met roze bloemen en eentje met panterprint voor €0,55/stuk.

Dit mapje heeft 6 vakken en is super handig voor school, het koste €1,49.

Ontsmetting doekjes zijn altijd handig voor in je tas, daarom nam ik deze ook mee. Het pak bevat 25 doekjes en koste €0,99.

Natuurlijk moest ik iets van Hegron meebragen, deze keer koos ik voor de balsemcreme die je kleur en droog haar beschermt, deze was €1,89.

Dit leuke opvouwbare tasjes nam ik op het laatste moment ook nog mee, ik vind ze super handig en met dit printje kon ik het zeker niet laten liggen. Deze was €0,79.

Deze 2 opbergdozen kocht ik voor mijn piercings in op te bergen, de paarse is voor mij en de groene is voor mijn vriend. Hij heeft aan beide kanten opbergvakjes en is super handig! Deze waren €2,25/stuk.

Toen ik deze zag moest ik hem zonder twijfel hebben, dit is de perfectawash van Clerasil en het is een facewas (artikel volgt nog xp) deze was €3,99.

Dit mandje kocht ik om als vuilbakje te gebruiken bij mijn make-up tafel, deze was €0,95.

En als laatste kocht ik ook nog waxstrips om uit te testen, dit pak bevat 2x12 en een aantal kleine, deze was €1,79.

Dit was mijn shoplog, wat hebben jullie onlangs gekocht?
 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten