dinsdag 20 augustus 2013

New in + review | Cynthia Beauty boek!

Follow on Bloglovin

Omdat ik nog altijd een klein beetje depri ben van mijn verloren neuspiercing (klik hier voor het artikel) trakteerde ik mezelf op een bestelling bij Freerecordshop.be. Ik laat jullie in dit artikel zien wat ik heb gekocht! Kijk dus snel verder!

Zo komt het pakketje toe het zit stevig en goed verzorgd verpakt ik een karton doosje. Ik heb maar 1 ding gekocht, maar het is wel iets wat ik al tijden wil en waar ik super happy van word!

Het boek 'Beauty' van Cynthia @misslipgloss.nl deze wou ik echt al super lang en ik heb er ook al heel veel goede dingen over gehoord. De cover vind ik er echt heel mooi en verzorgd uitzien! Hieronder laat ik jullie wat delen uit het boek zien. Voor dit boek betaalde ik €14,95.

Het boek begint met een korte intro door Cynthia zelf geschreven, super leuk vind ik dit!

Verder staat er natuurlijk ook een inhoud met de pagina's waar je de verschillende onderwerpen kan vinden! Ik vind het boek heel overzichtelijk en geordend, het is een plezier om het zo te lezen!

In het begin vertelt Cynthia wat meer over haarzelf een haar blog, hoe het allemaal is begonnen en zo verder!

Dan begint het leukste, de beauty verhalen en de tips! Alles is door haarzelf uitgelegd en getoond! Het is een heel persoonlijk boek en dat voel je ook echt bij het lezen!

Het boek staat vol handige tips en tricks waar veel meiden wat van kunnen leren, alles staat heel simpel en kort uitgelegd!

Ieder hoofdstuk begint met een roos blaadje met de naam van het onderwerp en een foto. Ik zeg het nog maar eens ik vind het boek heel goed georganiseerd en het is totaal niet saai! Het staat allemaal heel losjes en het leest super vlot!

En dan nog de achterkant met een korte samenvatting van het boek!

Dit is alles wat ik heb geshopt bij freerecordshop, ik ben er super tevreden mee en ga er zeker vaker bestelling! Ik kan iedereen aanraden om dit boek te bestellen want het is echt een topper, ik ben er zeker van dat iedereen er van kan leren en het is gewoon een plezier om te lezen! 

 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

4 opmerkingen: