vrijdag 22 november 2013

Tag: Herfst!

Follow on Bloglovin

Vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie, deze gaat over de herfst en het leek mij wel leuk om deze eens in te vullen voor jullie. Neem hem gerust over en gebruik hem zelf op je blog.
 
Wat vind je het leukst aan de herfst?
Gewoon lekker gezellig thuis zitten met een dekentje erbij, naar een leuke film of gewoon naar de tv kijken. Bij een lekker warm vuurtje en kaarslichtjes terwijl je het buiten ziet waaien en dat je weet dat het koud is maar dat jij toch lekker binnen zitten, dat vind ik zelfs het leukste.

Wat is je favoriete drinken voor de herfst?
Een warme chocomelk met slagroom vanboven, hmmmm....



Wat is je favoriete geur voor in de herfst?
Vanille, ik ben helemaal gek op vanille tijdens de herfstperiode en zeker als het parfum of geurkaarsen zijn.
 
Wat is je favoriete lipstick?
De 'chubbystick' van Catrice in de kleur Cherry-fy, ik vind deze het leukste staan bij mijn bruin-goudachtige herfst make-up look.

Wat is je favoriete dagcrème?
Tijdens de koude periode's geef ik voor dagcème de voorkeur aan de Soft crème van Nivea. Deze hydrateerd en voedt je huid echt heel goed.

Wat is je favoriete kleur op de ogen?

Licht bruin-goudachtig, met shimmer. In de herfst hou ik van shimmer en minder van matt.












Wat is je favoriete muziek om naar te luisteren?
Ik heb daar niet echt een voorkeur voor, gewoon de normale muziek die ik anders luister.

 

* Niet elke afbeelding is door mezelf gemaakt, bron 1 en bron 2.


 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

1 opmerking: