zondag 31 maart 2013

10 things i want to buy before the summer!

Elke zondag laat ik jullie iets meer van mezelf weten en daarom vandaag dit artikel.
Heb je soms nooit het gevoel dat je dingen wilt kopen voor er een nieuw seizoen aanbreekt? Ik allesinds wel! Vandaag laat ik jullie mijn 10 dingen die ik nog voor de zomer in huis wil hebben zien.
 
Als eerste wil ik zeker het Ikea Helmer kastje hebben, het kastje dat ik nu heb kan bijna niet meer dicht omdat het zo vol zit. Dus ik zal heel blij zijn wanneer ik deze kan gaan kopen.

 
Voor de zomer zou ik graag ook nog wat pastel lakjes kopen, zodat ik in de zomer mijn nagels helemaal fleurig kan opmaken!

 
Ook wil ik deze super leuke Infinity ring nog aan mijn aasortiment toevoegen voor de zomer, maar dan moet ik wel eerste de mogelijkheid krijgen om via ebay te kunnen bestellen, wat ik zelf heel jammer vind!
 
 
 
Wat zeker niet aan mijn stash mag ontbreken deze zomer zijn deze leuke producten van de LE Candy Shock van Catrice. Deze LE zal vanaf April tot eind Mei bij Kruidvat in de rekken liggen. - Blush - Highlighter - 2 Lip balm stick - Lip peeling - Nail beads -

 
Ook zou ik graag deze blush nog in mijn bezit hebben, dit is de Rose Gold van Sleek!

Ik zou het echt geweldig vinden moest ik ergens in een kledingzaak nog een 'lief roze' broek tegenkomen. Ik ben hier al bijna 5 maanden naar op zoek, maar nergens vind ik er een waarvan ik denk: 'deze is het'.

Om ervoor te zorgen dat je make-up niet van je gezicht smelt in de (hopelijk) warme zomerdagen is een goede fixing spray een must have. Ik ben nog aan het twijfelen welk merk ik dit jaar ga uitproperen maar ik denk dat die van MAC mij toch wel al een beetje heeft overtuigd. Iemand aanraders?Laat het me weten!

1 Van deze twee prachtige tassen van Hema komen zeker in mijn bezit, ik twijfel alleen nog tussen de kleur. De blauwe vind ik super mooi voor inde zomer, maar ik zie mezelf er niet mee rond lopen in putje winter. Nochtans is €28 geen hoge prijs is voor een seizoenstasje! (en zo zie je dat ik mezelf altijd doe twijfelen! Kopen / Niet kopen ?!!)

 
Wat ik zeker (zo snel mogelijk) in mijn bezit moet hebben is de 'Rijke Voeding Lijn van Guhl'. Dit is een voedende lijn met een shampoo, conditioner en haarmasker. Daarnaast zijn er ook 2 producten die je op handdoek droog haar moet aanbrengen en niet moet uitspoelen en dat zijn  'de daily repair & protect crème' en een 'haarpunten elixer'. Ik kan niet wachten om deze producten uit te testen en te weten of ze mijn beschadigd haar een oppepbeurt kunnen geven!
 
Last but not least! 2 producten van de Sun Kissed LE van Essence en dit zijn
de self tanning wips en de shimmer spray.



Wat willen jullie nog inslaan voor de zomer?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten