donderdag 28 maart 2013

Catrice eyebrow filler

 
 
 
In dit artikel ga ik het hebben over de Catrice eyebrow filler. Dit product is nieuw van bij de product update van Februari. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zeer benieuwd was naar dit product en dan ook hoge verwachtingen had. Wil je weten of het dit product net zo fantastisch is als het eruit zier, lees dan snel verder!
 

" Natuurlijk getintewenkbrauw gel, geschikt voor alle wenkbrauw type's. Het product vult alle lege gaatjes in je wenbrauwen. Voor perfect gekleurde wenkbrauwen in enkele seconden! "

Allereerst vind ik de verpakking er super leuk uitzien, het is ook een handig systeem. Hij zegt dat hij de lege plekjes in je wenkbrauwen opvult en nu moet ik zeggen dat ik toch wel een aantal lege plekjes heb in mijn wenkbrauwen. Dus ik ben eigenlijk echt op zoek naar een goed wenkbrauwproduct. Misschien wordt deze mijn favoriet?

 
 
 
 

Zoals je ziet, zie je zo goed als geen verschil op de foto. Mijn linkerwenbrauw is niet gedaan met het product en mijn rechterwenkbrauw wel. Zien jullie het verschil ik allesinds niet! Ik vind het eigelijk echt wel spijtig omdat ik het idee zo leuk vond. Maar ja als het zo is is het zo. Zeker geen nieuwe favoriet dus voor mij!

Ik raad het product zeker niet aan wegens de lage pigmentatie. Heb jij andere ervaringen met dit product laat het mij dan weten!

Catrice eyebrow filler is te koop bij kruidvat voor €3,49
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten