zondag 3 maart 2013

About me ' 1

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4883569/?claim=er76xz9v8fh">Follow my blog with Bloglovin</a>
Zoals jullie wel zullen doorhebben, ben ik nog zeer nieuw in de blogwereld.
In deze 'about me' ga ik jullie vertellen wat voor een blog ik wil maken, en hoe ik op het idee ben gekomen om een blog te starten.

Ik volg al een aantal maanden een paar nederlandse blogs, en omdat ik het zo leuk vond om te lezen. en om te filmpjes te bekijken. Dacht ik ; 'ik wil ook zo een blog starten'. Zo ben ik dus op het idee gekomen om deze blog te starten.

Ik wil een beautyblog maken.
Waar ik reviews over producten, swatches, en zo verder kan laten zien.


Ik hoop dat ik toch een aantal bezoekers krijg waar ik mijn mening aan kan vertellen. En die mij tips kunnen geven!


Heb je tips voor mij of iets wat ik kan doen of beter kan doen?
Laat het mij dan weten op xpink-mascara@hotmail.com



Liefs
xxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten