zondag 24 maart 2013

Essence Studio Nails - Caring Nail Oil

In mijn vorige artikel konden jullie al lezen dat ik zeer te spreken was over de Essence Studio Nails - Extra Moisturizing Nail Balm. Hoe zit het dan bij dit product? Lees snel verder!


" deze rijke olie voedt intensief nagels en nagelriemen helpt en om de nagelgroei te bevorderen. "
 
 
 
Ook deze verpakking van in handig in gebruik zeker met een olie, omdat het nogal kan druppen. Het borsteltje is perfect voor het product gemaakt en je kan er makkelijk de gewenste hoeveelheid mee op je nagels aanbrengen. De olie heeft een zoete perzik geur en is makkelijk uit te smeren. Wat ik wel een nadeel vind is dat deze olie echt zeer langzaam intrekt. Maar daarna zijn je nagels en nagelriemen wel lekker gevoed.
 
Dit is voor mij dus niet echt een product dat ik dagelijks zou gebruiken, doordat het nogal lang duurt om in te trekken. En als je vanalles moet doen is dat niet echt handig. Maar ik gebruik het wel wanneer ik tijd kan nemen om mijn nagels te verzorgen, en natuurlijk wanneer ze eens goed gevoed moet worden.
 
Essence Studio Nails Caring Nail Oil is verkrijgbaar bij kruidvat, kost €1,99 en bevat 3,5ml.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten