zondag 24 maart 2013

Essence Studio Nails - Extra Moisturizing Nail Balm

Zelf vind ik verzorgde nagels zeer belangrijk en daardoor ben ik dus ook altijd opzoek naar het beste verzorgingproduct. Dit producten heb ik een aantal weken getest op mijn nagels & nagelriemen, maar wat vind ik er nu van ? Wil je meer weten over deze producten? Lees dan snel verder.


" Deze op waterbasis gemaakte nail balm hydrateerd de nagels en nagelriemen met pro-vitamin B5, natural bees, wax & glycerin. Breng een kleine hoeveelheid aan en masseer dit zachtjes in. "
  
Ik vind de verpakking er mooi uitzien door de roze tinten erin, ook vind ik hem handig door de draaidop. Zelf vind ik zo een soort dispenser het meest hygiĆ«nische, er komt geen balsem in de dop wat je soms wel kan hebben. De balsem komt er ook in de gewenste hoeveelheid uit, het is dus niet zo dat je hele nagel onder zit door 1 keer te knijpen in het tubetje. Bovendien ruikt hij ook echt heerlijk.
 
Je voelt echt dat deze balsem op waterbasis is en dat vind ik ook goed. Hierdoor is hij makkelijk open te smeren en trekt hij makkelijk in je nagel & nagelriemen. Voor mij werkt deze balsem echt helemaal perfect om mijn nagelriemen soepel te maken en ze daarna naar achter te duwen. Dit gaat echt veel makkelijker met dit product. Voor mij is dit dus een absolute aanrader.
 

 
Essence Studio Nails - Extra Moisturizing Nail Balm is te koop bij Kruidat voor €1,99 en bevat 12ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten