dinsdag 19 maart 2013

Review - Catrice Camouflage Cream

Bij de product update van Catrice brachten ze ook een nieuwe concealer uit, hier ga ik jullie vandaag mijn mening over vertellen.



Ik vind de verpakking er leuk uitzien, het is een klein schattig potje met een draai dop. En hij bevat 3 gram. Wel vind ik dat dit minder hygiĆ«nisch is, maar ik gebruik concealer meestal met een kwastje.


Ik koos zelf voor de lichtste kleur 010 Ivory, maar je hebt ook nog 2 andere kleuren 020 en 030.
Hij belooft dat hij helemaal dekkend is. Maar is hij dat ook?


De concealer heeft een romige textuur en daar hou ik wel van. Daardoor is hij makkelijk uit te smeren. Hij is niet helemaal dekkend zoals hij beloofd, maar hij is wel dekkend genoeg om onzuiverheden weg te werken. Ik vind dit echt een prima concealer en hij blijft ook gedurende de hele dag mooi op zijn plaats zitten. Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en sindsdien heb ik mijn huidige concealer (ook van Catrice het al alround pallete) volledig aan de kant laten liggen. Ik gebruik hem super graag en ben er zeer tevreden over. Dit is zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een goed werkende budget concealer ! :D

De Catrice Camouflage Cream is te koop bij kruidvat voor €2,99

1 opmerking: