maandag 1 april 2013

Essence Studio Nails - Nail & Cuticle Butter Stick

Dit product is nog vrij nieuw in het essence schap. Ik vind dat Essence het echt zeer goed doet op gebied van nagelverzorging. (zie -> Essence nail balm & Essence nail caring oil ) In dit artikel vertel ik jullie mijn ervaring met dit product.

 
"Deze verzorgende stick voedt intensief nagel en nagelriemen met een hydraterende complex met vitamine E, shea boter, lanoline en bijenwas. Breng een kleine hoeveelheid aan op uw nagels en nagelriemen en zachtjes masseren."
 
 
Ik vind de verpakking er leuk uitzien, en vooral zeer compact en handig om mee te nemen. Ik ben ook wel een grootte voorstander van het draaisysteem. Wat mij ook direct opviel aan dit product was zijn heerlijke geur, vanaf je de dop eraf doet ruik je het onmiddelijk. Ik kan er uren aan zitten ruiken om het zo een lekkere geur heeft. Door de fijne stick die eruit komt kan je het product makkelijk aanbrengen op je nagels en nagelriemen.
 
Ik gebruik dit product een tweetal weken en het resultaat is ook goed zichtbaar. Ik voel echt goed na een paar keer gebruiken dat hij mijn nagelriemen voedt en ze lekker soepel maakt. Ook maakt hij mijn nagels zacht en minder broos. En nog een groter pluspunt hij geeft de geur af op je nagels & nagelriemen, ongeveer tot een uurtje na aanbrengen ruik ik de geur nog. Ik zou dit iedereen aanraden die een handige nagel & nagelriemen voedende stick zoekt.
 
Essence Studio Nails Nail & Cuticle Butter Stick is te koop bij kruidvat, kost €1,99 en bevat 0,8 gram.


1 opmerking:

  1. Niet te geloven joh! Ik had eerlijk verwacht dat het niet zo werken en dat de stick zou afbreken, waardoor je niet lekker kon smeren blabla.. maar het is een aanrader. YAAY!

    BeantwoordenVerwijderen