woensdag 6 maart 2013

Review: Nivea - verzachtende reinigingsdoekjes

Zoals gezegd heb ik vandaag een review over de verzachtende reinigingsdoekjes van Nivea. Jullie konden deze al eerder zien in de shoplog van gisteren.

 
Verpakking:
Ik vind het een standaard verpakking, dit is daarom niet slecht. Ik vind het er goed uitzien met het wit & het roos.
 
De gebruiksaanwijzingen en de ingrediƫnten:
 
 


Werking:
Hij verwijdert mijn make-up in een paar keer wrijven en hij verwijdert ook zo goed als bijna alle make-up. Hij doet dus zeker wat hij beloofd. Ik heb een zeer gevoelige huid en ik kan dan ook bijna geen reinigingsdoekjes gebruiken. Ik ben al aan een eeuwenlange zoektoch bezig naar de reinigingsdoekjes die mijn huid niet irriteren, en ik heb ze eindelijk gevonden! Deze doekjes irriteren mijn huid dus niet en voelen zelfs verzorgend aan. Ook geven ze mijn huid geen plakkerig gevoel, dat heb ik bij die van action wel. Ik ben er dus zeer tevreden van en ik ga ze zeker opnieuw kopen. Ik denk dat ik een nieuwe favoriet erbij heb! :)



















Kwaliteit:
Aan de doekjes voel je echt dat ze van een goede kwaliteit zijn. Ze zijn wel wat duurder, maar ik heb het er zeker voor over. Ze zijn hun prijs dan ook zeker waard.

Inhoud en prijs:
Dit pak bevat 25 reinigingsdoekjes en kosten € 3,79


Heb jij deze doekjes ook al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten