dinsdag 5 maart 2013

Shoplogje: Kruidvat (Nivea actie)

Vandaag ben ik weer even gaan shoppen bij Kruidvat.
Ik had in de nieuwsbrief gelezen dat Nivea een leuke actie had & als echte beauty-lover moet je dan toch wel eens een kijkje gaan nemen.

De actie ging als volgt: ' Bij aankoop van 3 nivea producten krijg je een nivea geurkaars en een nivea soft crème 200ml gratis bij.' Natuurlijk kon ik deze actie niet laten liggen en koos ik zorgvuldig 3 producten uit die ik al een tijdje op mijn wishlist had staan. Dit zijn de producten die ik heb gekocht:

 

  1. Verzachtende reinigingsdoekjes (€3,79)
  2. Douchegel - water lily & oil (€2,99)
  3. In shower bodymilk - droge huid (€4,69)
Ik betaalde in totaal €11,47 voor deze drie producten.

--------------------------------------------------------------------------
 
En dit zijn de producten die ik er 'gratis' bij kreeg:
 
 
 
  1. Nivea soft crème: dit is een hydraterende créme voor je gezicht, je lichaam en je handen. Ik hoef hier eigenlijk niet veel over te vertellen want iedereen die van beauty houdt heeft deze créme ooit wel als eens gehad.
  2. Nivea geurkaars: deze ruikt naar de 'oude' créme van nivea (beter bekend als het blauwe blikje).
Heb jij deze actie ook al gezien of heb je er ook iets van gekocht?


2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ben benieuwd of die reinigingsdoekjes goed werken en fijn zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga er morgen een review over schrijven voor moest je het interessant vinden :) X

      Verwijderen