zondag 3 maart 2013

Shoplog: kruidvat, action

Ik heb een shoplog voor jullie. Het is eerder een budget shoplog want het is van de action en de kruidvat. Kijk mee naar wat ik heb geshopt !
Als eerste ben ik naar de kruidvat geweest en daar heb ik deze producten gekocht:
1) Essence - Studio Nails 24/7 nail base (€1,99)
(hier verschijnt deze week een review over)
2) Essence - colour & go 133 oh my glitter!
3) Kruidvat- easy pump system nagellak remover (2,99)
4) Essence - liquid ink eyeliner waterproof (€2,49)
5) Essence - i love runway highlighter (€2,49)
6) 2be longwear waterproof eyepencil
7) essence - eyebrow designer 04 blonde (€1.59)
 
Toen ben ik naar de action geweest en daar heb ik het volgende gekocht:
1) Max - stripers (€1,39 per setje van drie)
(hier verschijnt deze week een review van)
2) Max - caviar nails setje (€0,79)
3) Max - nagellak diamond sky (€0,49)
4) Max - eyeshadow (€0,59)
(hier verschijnt deze week een review van)
5) Max - nagelstickers (€0,69)
 
 
 
Dit was mijn shoplog, willen jullie meer weten over de producten laat het mij weten !!
 
 
 
Liefs xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten