maandag 4 maart 2013

Review: MAX - stripers (ACTION)


Vandaag heb ik een review voor jullie over deze schattige stripers. Zoals sommige wel weten zijn er 6 setjes te koop bij action, ik heb ze alle 6 en ik review ze met veel plezier voor jullie. Ik ben er allesinds zéér blij mee.

De verpakking:
Ik vind het echt een heel schattige verpakking, en deze beschermt ook goed de producten.
Het is gewoon een toffe goede schattige verpakking & meer heb ik er dan ook niet over te zeggen.

De geur:
Ik vind de geur natuurlijk niet super goed ruiken maar ik vind ze ook niet echt stinken, om het goed te zeggen 'het is verdraagelijk'.

De werking:
Voor mij werken ze echt prima! Een aantal vriendinnen van mij hebben deze ook en terwijl hadden ze er ook op internet besteld voor €2/stuk & ze zeiden tegen mij dat het echt zonde van hun geld was, want deze van de action zijn minstens even goed. Ik vind ze echt zeer precies & handig werken. Dus ik ben er zeker tevreden mee.

Inhoud & prijs:
Elke flesje bevat 6ml.
Een setje van drie stripers kost €1,39

Extra:
Op de verpakking staat 'cruelty free' dit wil zeggen dat deze producten niet op dieren getest zijn & dat is dus zeker een groot pluspunt. (ik let er altijd op dat ze niet op dierengetest worden want dat vind ik echt vreselijk!)

Wat ik ook zeer leuk vind is dat elke striper op de onderkant een stickertje met een naam erop heeft.


Hier onder vind je de swatches van de 6 setjes:

 
van links naar rechts:
black, bronze, crème, sky blue, silver, fuchsia
 
 
van links naar rechts:
white, lilac, purple, deep purple, french pink, paris pink

 
van links naar rechts:
magenta, neon yellow, lime green, orange, nude, sweet red
 
 

Heb jij deze stripers ook & wat vind je ervan ?






1 opmerking:

  1. Wauwie deze zien er best wel oke uit! :)
    Ik denk dat ik snel eens bij action langs moet gaan!

    BeantwoordenVerwijderen