maandag 11 maart 2013

Verzorgingsproducten die ik dagelijks gebruik (Winter)

Vandaag ga ik jullie vertelen welke verzorgingsproducten ik dagelijks gebruik in deze toch nog koude winter dagen.

Dit zijn alle producten die ik dagelijks gebruik. Ik heb onderverdeelt in 3 categorien en die ga ik jullie nu laten zien.

Dit zijn de producten die ik 's morgens gebruik.

 
Als eerste gebruik ik de Odina face wash van action om mijn gezicht te reinigen. Daarna gebruik ik de Nivea Soft Crème als dagcrème, ik gebruik deze alleen maar in de winter in zomer vind ik hem véél te dik. Maar wanneer ik hem in de winter niet gebruik barst mijn  huid bijna van de droogheid. Dus voor mij is dit een zeer goede 'winter'dagcrème. Voor mijn armen & benen gebruik ik de Dove LE Winter Care Cream zodat ze niet zo droog zouden zijn. Nadat ik mijn make-up heb aangebracht gebruik de Born Lippy Strawberry Lip Balm van The Body Shop.


Dit zijn de producten die ik gedurende de hele dag door gebruik.


Omdat ik in de winter nogal last heb van droge handen & verschrikkelijk droge nagelriemen gebruik ik deze 2 producten. Voor mijn handen gebruik ik de Nivea Voedende Handcrème tegen droge handen. En voor mijn nagelriemen lekker zacht te maken gebruik ik de Essence Studio Nails Extra Moisturizing Nail Balm

Dit zijn de producten die in 's avonds gebruik.

 
Om mijn make-up eraf te halen gebruik het Diadermine Express 3 in 1 Reinigingswater met Green thea.  Daarne gebruik ik de Nivea Verfrissence Tonic om de laatste deeltjes make-up eraf te halen en mijn huid te verfrissen. Op het laatste gebruik ik The Body Shop Vitamine E Night Cream op mijn huid te hydraten voor het slapen gaan.
 
 
Zo dit waren de producten die ik dagelijks gebruik tijdens de winter dagen. Willen jullie een uitgebreide review over één van deze producten laat het me dan weten :)

2 opmerkingen:

  1. Heel erg tof om te zien en die night cream van the body shop lijkt me heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nivea handcreme gebruik ik ook, heerlijke creme is dat!

    BeantwoordenVerwijderen