donderdag 7 maart 2013

Wat ik doe tegen puistjes (verzorging)


Ik ga jullie vandaag tonen wat ik tegen puistjes doe. Ik gebruik 3 producten van Clearasil, en hier ga ik jullie wat meer uitleg over geven. Dit zijn de producten die ik gebruik:

Clearasil Ultra - Rapid Action Cream.
Hij belooft dat hij binnen de 4 uur de grootte en roodheid van puistjes vermindert. Je moet een klein beetje van deze cream op je puistje aanbrengen. Ik had niet echt hoge verwachtingen van dit product, maar ik heb mijn mening toch moeten herzien. Hij doet ook echt wat hij belooft en in iets minder dan 4 uur is mijn puistje minder groot en minder rood. Toen ik ontdekte dat hij 'echt' werkte was ik helemaal in de wolken. Eindelijk een puistjes cream die ook echt doet wat hij belooft.

Ik gebruik deze cream wanneer ik zie dat ik een puistje krijg. Ik hem hem dus standaard in mijn tas zitten!

Clearis StayClear  3-in-1 Wash
Dit is zowat een facewash. Hij belooft een zichtbaar gavere huid, en helpt puistjes verdwijnen en voorkomen. Hij bevat ook vochtinbrengende bestandsdelen. Hier ben ik ook zeer tevreden over, hij heeft een lichte scrubbende werking en hij maakt mijn huid ook echt gaver. Je moet hem wel aanbrengen op een vochtig gezicht.

Ik gebruik hem 's ochtends, maar niet elke dag. Ik gebruik deze enkel wanneer ik vind dat mijn huid nogal veel onzuiverheden heeft.

Clearasil Ultra - Overnight Face Lotion.
Deze face lotion werkt tijdens je slaap. Hij zegt dat hij zichtbaar de roodheid en grootte van puistjes vermindert (hij heeft dus eigenlijk een beetje dezelfde werking als de Rapid Action Cream maar alleen dat dit een product is om 's nachts te gebruiken.) En dat doet hij ook, ik ben daarom dan ook zeer tevreden over dit product.

Ik gebruik hem 's avonds, maar ook weer gebruik ik dit product niet elke dag. Alleen wanneer ik vind dat mijn huid veel onzuiverheden heeft.


Zo dit waren de producten die ik gebruik om mijn puistjes te verzorgen. Wat doen jullie tegen puistjes?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten