dinsdag 9 april 2013

E.L.F. Tinted Moisturizer SPF 15

Vandaag een review over de E.L.F. Tinted Moisturizer SPF 15 die ik laatst bestelde. Wil je weten wat ik hiervan vind? Lees dan snel verder!
Ik koos voor de kleur Ivory, maar je hebt hemt hem zeker nog in 5 andere kleuren, hij koste €1. En heeft een heerlijke geur die ik nog steeds niet kan beschrijven. Hij belooft veel dingen maar maakt hij die ook waar?
 

Zoals je ziet is de kleur iets te licht voor mijn huidskleur en hier stond ik even van versteld. Wanneer ik hem aanbreng maakt hij mijn huid niet egaal en dat komt doordat het gewoon een te lichte kleur is. Ook heeft hij voor mij nog een groot nadeel waardoor ik hem niet meer gebruik. Hij zorg er namelijk voor dat ik allemaal van die irriiii droge plekjes in mijn gezicht krijg. Ik gebruikte dit product nog maar 2 dagen en toen begon het al, ik ben direct gestopt met het te gebruiken en toen gingen de droge plekjes ook even snel weg als dat ze kwamen. Jammer! Want opzich heeft het product wel een fijne substantie, redelijk lopend maar super makkelijk aan te brengen en open te smeren.
 
Dit zijn de ingrediƫnten die de Tinted Moisturizer bevat.

Hebben jullie de E.L.F. Tinted Moisturizer SPF 15 ook al uitgetest en wat vinden jullie ervan? Laat het me weten, ik ben erg benieuwd naar de mening van andere mensen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten