dinsdag 9 april 2013

E.L.F. Brightening Eye Color - 2007 Drama

 
Toen ik laatst mijn E.L.F. bestelling binnenkreeg zaten daar ook 2 oogschaduw setjes bij, dit is het setje 2007 Drama. Ik vind het setje er heel leuk uitzien, wel een beetje aan de kleine kant maar het heeft wel iets schattig! het borsteltje zien jullie niet op de foto omdat ik het direct in de prullenbak heb gegooid, het was gewoon heel slechte kwaliteit. Het was een klein staafje met 2 sponsjes maar die zaten helemaal los en waren gewoon niet bruikbaar. Ik vind dit niet echt een minpunt omdat ik de applicators die erbij zitten toch nooit gebruik. Dit zegt elf:
 
" Lang houdende, makkelijk te blenden kleuren. Direct een heldere look en definieert de ogen, ogen lijken fris en helemaal wakker. "

Het setje bevat een witte tint, 2 grijstinten en een zwarte tint. Ik vind de kleuren heel goed bij elkaar passen en als de pigmentatie goed is kan je hier wel een mooie eyelook mee maken! Maar is de pigmentatie ook goed?
 
Zonder flits
 
En met flits.
 
Ik vind de pigmentatie niet helemaal op en top, maar wauw! wat is hij wel goéd voor een setje van maar €1! Het zijn wel kleuren die je moet opbouwen en dat heb ik ook op mijn hand gedaan, maar eens je dit hebt gedaan komen de kleuren toch wél goed uit vind ik. Wat ik wel een nadeel vind is dat nr. 3 de zwarte kleur niet heel erg zwart is, ik had hem liever toch iets meer zwart gezien. Maar voor de rest vind ik de kleuren zeker goed van pigmentatie, qua fall out valt het ook allemaal wel best mee. Er valt hier en daar wel eens wat op de wangen maar dat veeg je zo weg met een poederkwast.
 
Dit zijn de ingrediënten die de oogschaduws bevatten.
 
Al bij al ben ik heel tevereden over het setje en kan ik het zéker aanraden! Voor maar €1 heb je vier oogschaduws waarmee je een mooie look kan maken.



1 opmerking: