woensdag 3 april 2013

Films die ik heb gezien #1 Maart

Vandaag een totaal ander artikel namelijk films die ik afgelopen maand heb gezien. En wauw wat heb ik er weinig gezien, valt mij nu pas op. Laat me gerust weten of jullie dit interessant vinden om te lezen!

Everyone loves Disney movies, don't we? Een komedie film met een tikkeltje drama. Ik kijk deze film op een late avond via mijn laptop in mijn bed, lekker relaxed. Een korte beschrijving van de film:
 
" Joe Kingman speelt als quarterback in het footballteam Boston Rebels. Hij wordt verrast door het achtjarige meisje Peyton, die beweert zijn dochter te zijn. Het duurt niet lang voordat dit nieuws in de media terechtkomt. Joe's agente denkt dat het goed is voor zijn imago om zichzelf voor te doen als de perfecte vader. Joe kijkt er tegenop, maar moet zich over zijn dochter ontfermen. Het duurt niet lang voordat hij een band met haar schept en inziet waar het leven werkelijk om draait. "
 

Ik vind dit echt een prachtige film, gebasseerd op een waargebeurd verhaal. Ik keek hem op een dag wanneer het buiten hevig sneeuwde lekker op de bank met een kop chocomelk. Een korte beschrijving van de film:
 
" Adam is een verslaggever die per toeval in Alaska is om nieuwsitems te maken over de plaatselijke bevolking. Hij ontdekt tijdens het filmen een drietal walvissen dat vastzit onder het ijs en hij trekt aan de bel. Al snel blijkt dat het onmogelijke moet gebeuren om de dieren te redden: dwars door het ijs zal een weg van vijf mijl gecreëerd moeten worden om ze terug te banen naar de open zee. Rachel Kramer is een Greenpeace-activiste die het voor elkaar probeert te krijgen. Gelukkig houdt bijna de hele wereld van walvissen en zijn mensen van Amerika tot Rusland bereid zich in te zetten voor de grijze beesten. "
 
Typical girls movie = Love comedy! What does a girl want more on a movie night? Ik zou deze film wel 20 keer kunnen zien! Een korte beschrijving van de film:
 
" Zoe  heeft er genoeg van om te wachten op de ware en besluit om via kunstmatige inseminatie zwanger te worden en het kind alleen op te voeden. Als ze kort daarna Stan ontmoet komt de relatie genoodzaakt in een stroomversnelling terecht. Zal de relatie alle zwangerschapsperikelen kunnen overleven? "
Ik kon het niet laten om deze foto er bij te plaatsen, how cute is this? Dit hondje (wat echt bestaat want het is het hondje van Jennifer Lopez) zal je ook veel tegenkomen in de film! :D

En dan als laatste deze film, aan deze reeks van films ben ik een tijdje helemaal verslaafd geweest. Dit is gelukkig over, maar ik kijk er wel nog altijd graag naar. Dit zijn ook zo van die films die ik persoonlijk nooit zat word. Een korte beschrijving van de film:
 
" Na de geboorte van Renesmee zijn Bella en Edward in de wolken, maar hun gelukzaligheid is van korte duur. Irina van de Denali coven reist af naar Forks om zich te verontschuldigen voor haar eerdere gedrag nadat een weerwolf Laurent had gedood. Tijdens de jacht in het bos stuit ze op Jacob, Bella en Renesmee, en beschouwt deze laatste verkeerdelijk als een onsterfelijk kind. Geschokt door wat ze heeft gezien (haar moeder is geëxecuteerd vanwege het creëren van onsterfelijke kinderen), reist ze naar de Volturi om haar verhaal te doen. Het is ten strenge verboden een kind te bijten vanwege hun onmogelijkheid om zichzelf te beheersen. De Volturi nemen deze kans om naar Forks af te reizen om voor eens voor altijd komaf te maken met de Cullen clan. Om te overleven moeten de Cullens zo veel mogelijk bevriende vampieren en nomaden zien te vinden die kunnen getuigen dat Renesmee geen onsterflijk kind is. De familie gaat uit elkaar in hun zoektocht naar getuigen terwijl Edward, Bella en Jacob wachten op de aankomst van de Volturi ... Uiteindelijk lukt het hem om zo goed als alle bevriende Volturi te overtuigen, met de combinatie van de verschillende krachten die sommige vampiers bezitten dienen de Volturi uiteindelijk ook toe te geven dat de Cullen clan sterker is dan zij. "
 
 
Dit waren de films die ik deze maand heb gezien, welke films hebben jullie gezien deze maand? :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten