dinsdag 30 april 2013

NYC Quattro Eyeshadow - 797 Gothic Harlem & 817 South Street Seaport +Look!

Vandaag een review over 2 Quattro Eyeshadow palette's van NYC, namelijk: 797 Gothic Harlem & 817 South Street Seaport !


De verpakking ziet er vrij standaard uit, een zwarte onderkant met een transparante bovenkant. Dit vind ik wel handig omdat je dan direct de kleuren ziet. Ze zijn ook super handig om mee te nemen omdat je met 1 palette van 4 kleuren een volledige look kan maken en dus niet allemaal verschillende losse oogschaduws moet meenemen.
 
797 Gothic Harlem vind ik een standaard smokey eye setje, met een witte highlighter met shimer, een lichte en donkere grijze tint en een zwarte kleur.
 
Links zie je de swatches met flits en rechts zonder. Ik vind vooral de twee donkere kleuren heel erg mooi gepigmenteerd, de twee lichte kleuren lijken iets minder gepigmenteerd op foto maar zijn het wel in het echt.
 
Dit is de look die ik heb gemaakt met dit palletje. Op mijn wenkbrauwbot bracht ik de witte kleur aan. In mijn binnenste ooghoek en wat verder op mijn ooglid bracht ik de licht grijze kleur aan. Op mijn bewegend ooglid bracht ik de donkere bijna zwarte grijze kleur aan en in mijn crease en daarboven bracht ik de zwarte kleur aan.
 
Ik vind dit een heel mooi setje en je kan er 2 totaal verschillende looks mee maken. Look 1: is de look die ik heb gemaakt, meer een avond look. Het kan ook voor overdag maar ik zou het niet dragen. Look 2: Wanneer je de zwarte kleur niet aanbrengt en de tweede donkerste lichter aanbrengt kan je er ook een heel naturele look mee maken.
 
817 South Street Seaport vind ik er heeeeeeel mooi uitzien, dit bevat: 1 matte witte highlighter, 2 roos-tinten een lichte en een donkere en een bruine kleur.
 
Links is met flits en rechts is zonder flits. Ookal lijkt deze minder gepigmenteerd en ziet de look er niet zo mooi uit (sorry, maar ik heb nog geen pro camera!) vind ik dit palettje het mooist. Vooral omdat ik nu helemaal into bruin/roos tinten ben en grijs/zwart een beetje beu ben.

En dit is de look, zoals ik al zei komt hij niet even mooi over op foto dan hij in het echt is. Met dit setje kan je een heel mooie naturele look maken, maar je kan de kleuren natuurlijk ook heviger aanzetten voor een avondlook!

Op mijn wenkbrauwbot bracht ik de matte witte kleur aan. In mijn binnenste ooghoek en een stukje op mijn ooglid bracht ik de lichtste rose kleur aan, op mijn bewegend ooglid bracht ik de donker rose kleur aan en in mijn crease en daarboven bracht ik de bruine kleur aan.
 
Ik vind beide palettjes heel leuk, maar mijn voorkeur gaat toch naar 817 South Street Seaport. Ik moet wel zeggen dat ze beide redelijk wat fall-out hebben maar daar stoor ik mij niet aan! Een pluspunt aan deze setjes zijn dat de kleuren heel makkelijk op te bouwen zijn. Beide palettjes zijn te koop bij Kruidvat voor €3,99

1 opmerking: