maandag 29 april 2013

Stapelreview - 3x Essence mascara!

Vandaag een review over 3 mascara's van Essence, namelijk: Get Big Lashes - Volume Boost & Volume Curl en 2in1 Volume mascara.

Dit is de Get Big Lashes - Volume boost mascara, deze staat bekend voor zijn grootte voor de één handige en voor de ander onhandige borstel. Ik zelf vind zo een grootte borstel wel fijn.
 Hij geeft je mooie vollere wimpers en natuurlijk een boost!

Dit is de Get Big Lashes - Volume curl mascara, ook weer met de dikke borstel. Die ik ook wel fijn vind!
Hij krult mijn wimpers niet echt super veel, maar het is toch wel zichtbaar. Ook over deze ben ik tevreden.

En dan de laatste de 2in1 Volume mascara, deze heeft 2 soorten mascara's in 1. Op bovenstaande foto zie je het borsteltje met weinig mascara aan.
Wanneer je het borsteltje er terug in doet en nummer 2 openmaakt zit er plots veel meer mascara op de borstel.
Zelf vind ik dit een fijne mascara met een mooi resultaat. Het feit dat hij 2 borstels heeft, heeft 2 voordelen: Hij is handig om mee te nemen en de kleinere borstel kan je gebruiken om makkelijk je onderwimpers te voorzien van een laagje mascara!
 
Get Big lashes - Volume boost / Volume curl mascara is verkrijgbaar bij kruidvat voor €2,29
2in1 Volume boost mascara ook bij kruidvat vekrijgbaar voor €3,39
 
Welke vinden jullie er het best uitzien? Ik kan niet echt kiezen, vind ze allemaal leuk!

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er inderdaad allemaal heel goed uit, je hebt mooie wimpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook allemaal er even goed uitzien! En lekker goedkoop! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die laatste is mooi! Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen