zondag 28 april 2013

Mijn gelnagels #1

Ik was het gewoon beu! Ik heb altijd al lange stevige nagels gewilt. Maar die kan ik van mezelf jammer genoeg niet krijgen! Mijn nagels breken af of scheuren in, ze zijn broos en zien er ook totaal niet mooi uit. Na lang getwijfeld te hebben heb ik toch maar besloten om voor gelnagels te gaan. Ik heb een lange tijd zitten twijfelen door het feit dat ik veel mooie lakjes heb staan en ik die dan niet meer kan gebruiken. Maar ik heb het toch maar gedaan. Ook voor de prijs! Ik vind boven de €50 eigenlijk vrij voor om 'je nagels te laten doen' maar een vriendin raadde mij iemand aan die max €35 vraagt en dit kon ik toch niet laten liggen. Ik maakte een afspraak, en dit is het resultaat!

Ik koos voor een pastel paarse tip en halflange nagels!
 
Op mijn ringvinger en duim liet ik een bloem, een blaadje en wat glittertjes zetten. De bloem en de blaadjes is met air-brush gedaan en ik vind het er super mooi uitzien!
 
En dit is de foto die de nagelstyliste maakte, pretty pretty prettyy!
 
Ik ben écht super tevreden over mijn nagels voor maar €30 Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten