dinsdag 16 april 2013

Opbergtip - Action organizer (haarspullen,...)

Vandaag eens geen beauty maar een opbergtip! Laatst kocht ik bij Action deze handige organizer met 3 lades. Ik heb hem sindsdien voor verschillende dingen geprobeerd zoals concealers, lipproducten, armbandjes en ringen. Maar toch vond ik het nooit goed, een aantal dagen geleden probeerde ik mijn haarspullen (en dan heb ik het over clipjes en elastiekjes) erin op te bergen en dit vond ik toch wel het handigste!

De organizer staat op mijn helmer kastje, naast mijn beauty tafel. Voordien moest ik altijd eeuwen zoeken naar die clipjes en werd ik helemaal gek toen ik ze niet vond omdat ik haast had! Dit is nu voorbij want ik heb mezelf voorgelegd dat ik ze er altijd terug moet instoppen! Ik vind het gewoon echt super handig en zou geen andere opbergmethode meer willen. Het bakje neemt ook niet zoveel plaats in en je kan er nog iets bovenop zetten ook.
 
In de eerste lade zitten kleine clipjes en speldjes.

In de tweede lade zitten wat grotere clipjes en spelden en wat elastiekjes.
 
En de onderste lade bevat grootte clips die ik gebruik wanneer ik bv. mijn haar styll of föhn.
 
Deze organizer is bij Action te koop en verkrijgbaar in 4 kleuren: zwart, blauw, licht blauw en paars. De prijs weet ik niet preciew meer en ik kan het ook nergens vinden maar het was zéker onder €2 !

2 opmerkingen: