zaterdag 6 april 2013

Pretty Make-up #Kim Kardashian!

Gisteren konden jullie ook al een nieuw blogpost thema zien Make-up inspiration, ook vandaag heb ik weer een nieuw blogpost thema, Pretty make-up! ik was hier al een tijdje over aan het denken en ik ben er eindelijk achter gekomen hoe ik het nu eigelijk wou doen. Pretty make-up is een artikel dat je een paar keer per maand op mijn blog zal zien verschijnen en het zal elke keer over een celeb en haar make-up looks gaan.

Vandaag laat ik jullie in Pretty make-up een aantal prachtige foto's van Kim Kardashian zien, die wel bekend staat voor haar perfecte opgemaakte gezicht.

 
 
 
 
Op deze foto kan je zien hoe haar make-up word gedaan.
 
Deze look vind ik persoonlijk echt heel mooi!
 
Hier kan je het contouren & shapen ook heel goed zien, zeker wanneer je goed kijkt naar de rechtse foto.
 
 
 
                                                       Kim Kardashian zonder make-up
 
                                                                     En dit met!
 
Zo, dit was mijn eerste pretty make-up artikel! Laat me weten wat jullie van het thema vinden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten