maandag 22 april 2013

Shoplog: C&A & Pronti!

Afgelopen Zaterdag ben ik even bij C&A een kijkje gaan nemen, en daar heb ik toch wel een aantal prachtige spulletjes geshopt die ik graag even met jullie wilde delen. Kijk snel verder!


Als eerste kocht ik deze tas en ondanks ik nog maar net een nieuwe had gekocht, had ik er alweer eentje nodig. En dit komt door het volgende, toen ik vrijdag naar school wou gaan scheurde mijn andere tas. Dus was dit een goed excuus om deze prachtige tas mee te nemen. Ik ga deze tas dus als schooltas gebruiken. De tas koste €29

Love it!

En ... de tas heeft niet alleen binnenin handige zakjes maar ook aan de achterzijde!
 
Bij dit shirt trokken vooral de letters mijn aandacht, dus ik nam 'm mee voor maar €9!
 
En dit leuke shortje belande ook met mij mee aan de kassa. Een jeans shortje voor €12!
 
En als laatste bij C&A kocht ik deze 4 ringen. Deze waren allemaal in korting voor maar €2 stuk dus die kon ik écht niet laten liggen. BTW: Het setje van 3 ringen in leuke pastelkleurtjes geef ik binnenkort weg ik een leuke winactie!
 
Daarna ging ik nog even langs de 'budget' schoenenwinkel Pronti en daar kocht ik ook 2 paar zomerse schoentjes. 1 paar zwarte lederen ballerina's voor €19,95 en 1 paar slippertjes met een mooie bloem in het midden voor €12,95.

Dit was mijn shoplog, hou zeker mijn blog inde gaten voor de aankomende winactie(s)!

2 opmerkingen: