zondag 21 april 2013

Tag - First Things!

Ik kwam deze tag tegen op www.teskuh.nl en vond het wel leuk om hem zelf even in te vullen. De first things tag gaat over eerste dingen.
 
Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt
Kijken hoe laat het is en dan blijven liggen.
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga zo goed als nooit naar de sportschool. Shame On Me!
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Achter de computer gaan zitten en mijn blog checken.
Eerste auto
Heb ik niet! Maar de volkswagen golf 7 trekt toch wel heel veel mijn aandacht!
 




 
Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Een ongeluk ik gelukkig nog nooit meegemaakt! En een verkeersovertredig, euhmm zonder licht of met 2 op de fiets rijden als je dat een verkeersovertreding kunt noemen?
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Een eigen winkel starten
Eerste keus qua drinken
Cola, altijd cola!
Eerste keus dessert
Tiramisu, zonder twijfel! Ik vind het echt super lekker en kan mezelf er dood in eten!

 

Eerste liedje dat in je opkomt
Watch out for this - major blazer
Eerste grote aankoop
Dat was toen in ongeveer 7 - 8 jaar was, een gameboy. Ik had er helemaal zelf voor gespaard en ik denk dat dat ongeveer €100 was.
Eerste baantje
Achter de bar.
Eerste keer in het vliegtuig
Nog nooit gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten