woensdag 15 mei 2013

EOTD - 2 jaar samen ...

Jullie konden eerder vandaag mijn vorig artikel al zien. Ik ben vandaag dus 2 jaar samen met mijn vriend en daar wou ik toch een gepaste look bij maken. Mijn vriend is meer voor naturel, hij ziet mijn make-up dan ook het liefst wanneer het heel lichtjes is aangebracht en dus heel naturel overkomt. Daarom maakte ik vandaag op deze speciale dag een heel naturele look.
 
Ik koos voor 2 bruintinten, een lichte shimmer kleur en een donkere matte. De look die ik maakte is écht heeel simpel. De shimmer kleur bracht ik aan op mijn bewegend ooglid en de donkere matte kleur ging in de crease en een stukje daarboven & blenden! Een simpel lijntje met de donkerste kleur onder het oog en een matte witte kleur in je binneste ooghoek. Wat mascara en eyeliner en voila, hier is je look!
 
Ik gebruikte verder nog een poeder, blush en bronzer.

En dit ben ik met mijn vriend. Ik hoop dat wij nog heel veel samen zijn - verjaardagen mogen vieren!




Doe jij al mee aan de winactie? Maak kans op een leuk armbandje en een setje van 3 pastelkleurige ringen! KLIK HIER

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En mooie ooglook heb je gemaakt, inderdaad naturel maar het staat je wel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, gefeliciteeeerd! Schitterende ooglook heb je gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig hoor! jij en je liefje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen