donderdag 2 mei 2013

Favorieten #April

Vandaag laat ik jullie de producten zien die ik in de maand April het meeste en het liefste gebruikte. Mijn favorieten van April dus.

Als eerste zijn dat deze kwasten van ELF die ik een aantal weken geleden binnenkreeg. Hier komt zeker nog een uitgebreide review van, want deze kwasten zijn echt TOP voor het weinige geld dat ze maar kosten.

1) De Get Big Lashes - Volume Boost mascara van essence (klik hier voor de review)
2) De Lipscrub van de Candy Shock LE van Catrice (klik hier voor de review)
3) Een lippenbalsem van ELF die je lippen echt super zacht maakt! (klik hier voor de review)

1) Een total repair haarcrème van Gliss Kur, deze is voor droog en beschadigd haar en werkt echt fantastisch. Ook hier komt nog een uitgebreide review over.
2) Een product dat ik al bijna een jaar in mijn stash had liggen maar eigenlijk een beetje had verwaarloost. Dit is de hand & nagel crème van Kruidvat eigen merk en die maakt je handen super zacht en voedt ook je nagels & nagelriemen. Ook hier kunnen jullie nog een review over verwachten.

1) Double effect oogmake-up remover van Nivea (klik hier voor de review)
2) verfrissende 2in1 reinigingsmelk & tonic ook van Nivea (klik hier voor de review)

1) NYC quatro eyeshadow palette in de kleur  817 South Street Seaport  (klik hier voor de review + look)
2) Catrice Multi colour powder for lighter skin. Dit is echt mijn favo poeder op het moment en ook hier komt zeker nog een review over.
 
Zo dit waren ze dan weer, mijn favo's van April. Welke producten gebruikte jullie het liefst afgelopen maand?

3 opmerkingen:

  1. ELF kwasten zijn inderdaad erg fijn! Ik gebruik hun concealerkwast graag voor concealer uiteraard, eyeliner en zelfs om pigments op mijn nagels aan te brengen als nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke favorieten! Die make-upremover van Nivea is inderdaad erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen