zondag 12 mei 2013

Films die ik heb gezien #April

Ik kijk niet zoveel naar films en dat was ook weer het geval afgelopen maand. Ik heb 4 films gezien en daar ga ik jullie vandaag wat meer over vertellen!

"Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben, en die bovendien in de achterbuurten van East Los Angeles woont..."

"De levens van vier jonge mannen komen volledig op zijn kop te staan nadat hun geliefde vrouwen het boek hebben gekocht van Harvey, een relatie expert, wiens advies zij maar al te graag opvolgen. Probleem is alleen dat Harvey zelf moeite heeft om zijn relatie op orde te krijgen. Als de mannen gezamenlijk lucht van het zaakje krijgen besluiten ze de rollen om te draaien en de vrouwen flink terug te pakken."

"Zou jij kunnen overleven, alleen in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood.  De Hongerspelen zijn begonnen...
In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst de Hoofdstad genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live uitgezonden worden op televisie. Slechts één van de 24 deelnemers kan overleven. Wanneer haar zusje uitgekozen wordt, neemt de 16-jarige Katniss Everdeen vrijwillig haar plaats in. In de arena moet Katniss een onmogelijke keuze maken. Is ze bereid om haar menselijkheid op te offeren? Haar gevoelens uit te schakelen en een wapen ter hand te nemen? Enkel zo kan ze het Spel winnen..."
 
"Snow White and the Huntsman hervormt het klassieke sprookje door meer achtergrondverhaal te geven aan Eric (Chris Hemsworth), de jager die door Ravenna wordt ingehuurd om Sneeuwwitje (Kristen Stewart) te vermoorden. Uiteindelijk weigert hij dit door te zetten en besluit hij haar mentor te worden."
 
Dit waren de films die ik afgelopen maand heb gezien. Welke films zagen jullie en hebben jullie tips voor goede films (maakt niet uit welke categorie)?

Doe jij al mee aan de winactie? Maak kans op een leuk armbandje en een setje van 3 pastelkleurige ringen! KLIK HIER

2 opmerkingen:

  1. ik kende de bovenste twee films nog niet, die wil ik graag zien - die eerste lijkt me grappig! ik heb van the hunger games alle boeken gelezen maar de films nog niet gezien, die staat ook nog op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen