vrijdag 10 mei 2013

Sleek i-Dvine Oh So Special palette!

Vandaag een review over het Oh So Special palette van Sleek. Dit is mijn eerste Sleek palette en ik was echt helemaal over the top happy toen ik er looks mee kan maken. Eens kijken of dit palette So Special is ?
 
 Bijna zo goed als alle Sleek producten komen in een leuk karton doosje, dit ziet er altijd heel leuk uit en past goed bij het product!

De ingrediënten van het palette.
 
De matt zwarte verpakking ziet er heel chic uit. De letter waarop het Sleek logo staat past heel mooi bij het matte. Thumbs Up voor het uiterlijk van Sleek make-up producten!
 
De achterkant ziet er vrij simpel uit, matt zwart met het logo van Sleek en de naam van het palette.
 
Het palette bevat heel zachte kleuren, maar ook donkere kleuren. Zowel matt als shimmer vind je terug in dit prachtige palette.
 
Bovenste rij:
Bow (matt) - Organza (shimmer) - Ribbon (matt) - Gift Basket (shimmer) - Glitz (shimmer) - Celebrate (shimmer).
Onderste rij:
Pamper (matt) - Gateau (shimmer) - The Mail (matt) - Boxed (matt) - Wrapped Up (matt) - Noir (matt)
 
 
In het palette zit een grootte spiegel en ik vind dit altijd heel goed. Ik ben iemand die snel dit palette zou meenenen, en dan is de spiegel natuurlijk super handig!
 
Bovenaan zie je met flits en onderaan zonder.
Het palette bevat ook een dubbele sponsapplicator.
 
Ik heb (om het overzichtelijker te maken) telkens de 3 bovenste & 3 onderste kleuren samen gefotografeerd en dan de swatches.
 



Zoals je kan zien zijn de kleuren super goed gepigmenteerd en komt zowel matt als shimmer heel mooi uit!
 



 


Ik vind dit echt een prachtig palette, dit is echt must-have in je palette stash. De kleuren passen echt allemaal heel goed bij elkaar en de combinatie van matt en shimmer is ook heel mooi. Ik zou dit palette zeker opnieuw kopen en kan het aan iedereen aanraden. Zelf kocht ik het bij www.boozyshop.nl maar het is ook bij andere webshops te verkijgen voor €10 en voor dat geld heb je 12 prachtige kleuren!


Doe jij al mee aan de winactie? Maak kans op een leuk armbandje en een setje van 3 pastelkleurige ringen! KLIK HIER

2 opmerkingen: