zondag 26 mei 2013

Update blog veranderingen!

Zoals jullie de afgelopen week wel hebben gemerkt is er heel wat veranderd aan mijn blog. Ik was nog steeds niet tevreden over mijn lay-out, ik vond de naam -xPink-Mascara- niet meer staan. Ik ontwerpte een logo en ook de bovenstaande tabbladen kregen er 3 nieuwe rubrieken bij. De bestaande kregen een andere inhoud. Om het helemaal af te maken heb ik ook mijn vaste fotografiestijl volledig uitgewerkt.

De bedoeling van dit artikel is om jullie een duidelijk overzicht te geven over alles en natuurlijk om jullie mening te lezen! Ik probeer het voor jullie zo makkelijk en leuk mogelijk te maken zodat de teskt goed te lezen zijn, de afbeeldingen mooi zijn, enz...
 
1) De eerste grootste verandering is toch wel de naam die sprong van de één op de andere dag van xpink-mascara naar xbeautifullbeauty! Hierdoor moest ik natuurlijk veel dingen (bv; email. twitter, ...) veranderen. Waarom ik mijn naam omtoverde naar xbeautifullbeauty is omdat ik xbeautifullbeauty veel beter vind passen en de uitspraak en schrijfstijl ook een stuk mooier vind.
 
2) Zoals wel te zien is heb ik voor de zoveelste keer mijn lay-out veranderd. Ik wou dat mijn lay-out er strak en elegant uitzag, niet te veel maar ook niet te weining. Ik ben dagen lang bezig geweest aan het ontwerpen van een lay-out waarvan ik kon zeggen 'dit is hem' en dat is uiteindelijk gelukt! Ik wil ook even mijn excuses aanbieden dat het ook door de constante verandering van de layout, enz soms nogal een rommelhoopje was op mijn blog maar dit is nu voorgoed voorbij! Vanaf nu staat alles hoe het moet staan en hoeft er niets meer te veranderd worden!
 
3) De tabbladen (hierboven) vond ik ook niet zoals ik het wou dus daarom veranderde ik ze mee. Ik voegde 3 nieuwe rubrieken -disclaimer,zakelijk en winactie- toe zodat alles nog duidelijk zou worden. Disclaimer zijn een paar 'regels' zakelijk 'spreek vanzelf' en bij het tabblad 'winactie' komen alle winactie te staan zodat jullie daar ook een mooi overzicht van hebben.
 
4) Mijn fotografiestijl en geloof het of niet maar hier heb ik het meeste werk aan gehad! Sinds het begin van mijn blog ben ik opzoek gegaan naar de gepaste fotografie stijl en nu na bijna 3 maand heb ik hem! Ik heb het allemaal gehad, een roze, blauwe, zwarte, ... achtergrond maar toch vond ik dat helemaal niet strak staan eerder slordig! Daarom besloot ik om de perfecte witte achtegrond with a pink touch te vinden. Ik gebruik 3 dingen om te fotograferen. Grootte producten (handcrème, shampoo, ...) fotografeer ik op een wit kastje. Kleinere producten (lipstick, oogpotlood, mascara, poeder, ...) fotografeer ik in een wit schaaltje. Bij beide versier ik het geheel met een aantal roze bloemetjes zodat het toch niet to much off white zou worden!
 
5) En dan het laatste, MIJN LOGO! Ik ben er -je kan niet geloven hoeveel- heel blij mee. Hier heb ik ook een aantal dagen werk aan gehad maar ben zoo happy met het resultaat. Ik koos voor simpel maar toch ook een beetje druk, ik vind het zelf juist genoeg!
 
 
 
En dan heb ik even een oproep aan alle mensen die mijn blog lezen, mij volgen, ... Laat mij aub weten wat jullie van alles vinden omdat ik het allemaal voor jullie heb gedaan! Wees gerust eerlijk en ik ga het ook zeker niet verkeerd opvatten, ik zie het juist als een compliment! Jullie tips zijn natuurlijk ook meer dan welkom en ik ga alles heel serieus nemen en veranderen wat ik kan veranderen!

Veels liefs xx
Liesbethh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten