zondag 5 mei 2013

Wishlist make-up #1

Zoals iedereen heb ik altijd wel een aantal producten op mijn whislistje staan! Deze keer zijn het vooral make-up spulletjes.

 Als eerste staan er een aantal sleek palette's op mijn lijstje namelijk:
Au naturel
 
Ultra matte - darks
Ultra matte - brights
 
Verder staan er ook nog een aantal Real Techniques kwasten op, zoals:
 
 
Stippling brush

Core collection

Starter set
 
En dan nog 2 oogschaduw trio's en een palette van Wet 'n Wild! Namelijk:

Silent Treatment

Sweet As Candy
 
Comfort Zone
Ik vind hier vooral de groentinten heel mooi, ook zijn deze heel goed te combineren met de bruine tinten.
 
Zo, dit waren de producten die ik in de komende maanden zeker nog aan mijn stash wil toevoegen. Vooral de Real Techniques kwasten wil ik zo snel mogelijk hebben.
 
Wat staat er nog op jullie wishlist?

2 opmerkingen:

  1. Die Joursna kwast (of zoiets, haha!) kan ik je echt aanraden!! Via Ebay zijn de super goedkoop en er is bij mij nog geen 1 haartje uit terwijl ik hem dagelijks gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen