vrijdag 14 juni 2013

Catrice | Ulitmate Colour Lipstick - Matt About Pink

Follow on Bloglovin

Ik heb een zwak voor Catrice, ik vind de producten zo fijn en ze hebben allemaal een heel mooi prijsje! Vandaag vertel ik jullie wat meer over de Matt About Pink lipstick, een matt roos kleurtje. Kijk snel verder!

Dit is de kleur Matt About Pink, dit is een redelijk felle roze kleur en bovendien is hij ook nog eens matt!

De verpakking is zoals we van de ultimate colour lipsticks gewend zijn. Mooi, zwart en elegant! De kleur vind ik echt beautiful! Ik kan er naar blijven kijken, hij is juist niet té fel. Met andere woorden het perfecte kleurtje! Wat Hopelijk zien de swatches er even goed uit. Wat ik een heel leuk detail vind is dat Catrice in de stick zelf gedrukt staat, dit vind ik er chic uitzien!

En ja hoor, het ziet er ook allemaal prachtig uit op mijn hand. De perfecte matte roze kleur!


Ook op mijn lippen is de kleur heel mooi, ik kan het maar niet genoeg zeggen, hij is prachtig! De lipstick past ook bij veel verschillende looks. Wat ik zeker een voordeel vind is dat de lipstick net als een lipbalsem aanvoelt, helemaal niet sticky en plakkerig zoals sommige wel kunnen zijn! Waar ik in het begin een beetje schrik voor had was of hij wel echt matt was, en gelukkig is hij dat ook écht!


Ik ben echt super tevreden over dit kleurtje en kan hem aan iedereen aanraden! Hij is te koop bij Kruidvat voor €3,99.

Voordelen
- Mooie kleur
- Mooie verpakking
- Is ook écht matt
- Voelt als een lipbalsem
- Mooi prijsje

Nadelen
- Raar genoeg, ik kan er geen bedenken bij deze lipstick. Hij is gewoon P-E-R-F-E-C-T !

 Klik hier en maak kans op een vrijkaartje naar Walibi! Doe jij al mee?
Liefs xx 
Liesbeth

1 opmerking: