dinsdag 2 juli 2013

Favorieten Juni!

Follow on Bloglovin
De maand juni is weer voorbij en wat wil dat zeggen? Een nieuw favorieten artikel! Ook deze maand had ik een aantal producten waar ik extra tevreden over was en deze laat ik vandaag met veel plezier aan jullie zien! Kijk snel verder!


Eind vorige maand kreeg ik een huge pakket binnen van Yves Rocher en deze body/haar/massageolie en de doucheshampoo zijn op de moment echt favoriet! Beide producten zijn van de Monoï de Thahiti lijn en ruiken heerlijk! 


Deze maand heb ik als lipproduct voornamelijk deze pout polish van Sleek gebruikt. Dit is de 2012 (Olympische spelen in Lodon) LE en deze kleur is echt prachtig!


Dan ook nog 2 producten van Nivea, namelijk: de 48h protection roller deo en de dagcrème voor droge/gevoelige huid, deze kwam in mijn vorige favoriete artikel ook al voorbij maar ik blijf hem gewoon super fijn vinden. 


Als voorlaatste een mini parfum van Yves Rocher 'Vanille Noir' en deze ruikt echt heeeeerlijk!!


En dan als laatste de Betty Brush van Kruidvat. Dit is echt een heel fijne borstel voor zowel nat als droog haar! Zeker een aanrader!


Zo dit waren mijn favo's van de maand Juni. Wat zijn jullie favorieten van Deze maand?

 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

4 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten! Die dagcrème van Nivea heb ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke favorieten! De Betty brush had ik nog niet eerder gezien, maar lijkt mij een erg fijne borstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne favorieten allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die betty brush wou ik ook graag alleen was hij al uitverkocht,echt super jammer :(
    oehh en yves rocher is altijd goed :)

    BeantwoordenVerwijderen