dinsdag 16 juli 2013

TAG | The seven deadly sins of beauty

Follow on Bloglovin

Ik heb vandaag weer eens een tag voor jullie, deze keer de '7 deadly sins of beauty'. Kijk snel verder!


Hebzucht
Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?


Mijn goedkoopste beautyproduct zijn deze oogschaduw palette's van de Action voor €0,49, super cheap dus!

Mijn duurste beautyproduct was een aantal jaar geleden een zwart oogpotlood van Dior en die was ongeveer €29,99.

Woede
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Eyeliner, zonder twijfel. De ene dag kan ik het perfecte lijntje trekken en de andere dag is het een totale ramp!


Gulzigheid
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?


Mijn aller lekkerste beauty favorieten zijn toch wel de producten van de Yves Rocher Monoï de Tahiti lijn, deze ruiken echt allemaan heerlijk naar een relaxende vakantie. Mijn favorieten zijn toch wel de parfum en douchegel, maar alle andere producten zijn ook heerlijk!

Luiheid
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Producten voor mijn wenkbrauwen, het duurt gewoon veel te lang voor ze eruit zien zoals ik het wil dus ik laat het maar zo. Anders zit ik eeuwen voor de spiegel zonder resultaat want ik haal het er toch elke keer opnieuw af.


Trots

Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?


Concealer, omdat je dan mijn onzuiverheden/pukkeltjes/rode vlekjes niet kan zien. En dan ziet mijn huid er natuurlijk stukken egaler en natuurlijk ook mooier uit.

En ook mascara, meestal draag ik mascara ik heb ook natuurlijk no-makeup-dagen. Maar als ik geen make-up draag draag ik meestal wel mascara, het laat je ogen gewoon 'dat beetje meer' mooier lijken!



Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Simpel, blauwe ogen en donker haar!




Jaloezie
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Dan ga ik voor alle Real Techniques kwasten, alle sleek make-up producten, een paar lipglossjes van Dior + wat oogschaduw. En de Gucci Guilty parfum.








 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg






Doe jij nog niet mee aan de winactie's, klik dan snel even hier!

1 opmerking:

  1. Hele leuke tag en ook erg leuk ingevuld! Ik heb zelf ook wel echt een haat/liefde verhouding met eyeliner. Ik vind het er heel mooi uitzien, maar een strak lijntje ermee zetten blijf ik nog steeds erg moeilijk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen