maandag 2 september 2013

Back to school!

Follow on Bloglovin

Vandaag heb ik mijn eerste dag school na 2 maand vakantie. Terug iedere ochtend way to early uit bed na 2 maand lang te kunnen slapen, i don't like! Maar het moet en het is natuurlijk ook belangrijk voor je toekomst.
Ik ga dit jaar naar 5 verzorging en dat wil dus ook zeggen dat ik dit jaar stage heb. Hierdoor zou het wel eens kunnen dat ik soms geen tijd heb om artikelen te schrijven of filmpjes te maken. Normaal komt er iedere dag een artikel online maar het zou wel eens kunnen gebeuren dat er nu soms dagen zullen tussen zitten waar er geen artikel online komt.

Ik ga natuurlijk mijn best doen om zoveel mogelijk voor uit te werken, dat heb ik nu ook al gedaan mijn artikel staan tot 2 weken ingepland. Maar dit bericht was gewoon om eventjes te melden dat het kan zijn dat er er dag geen artikel online komt. Ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen!

Hoe was je eerste schooldag?
 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg 

3 opmerkingen:

  1. Als er een dagje niks online komt is dat zeker te begrijpen, want school is belangrijk en gaat daarom altijd voor. Ik wens je heel veel succes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn eerste schooldag was erg rommelig, maar heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen !:)

    BeantwoordenVerwijderen