maandag 14 april 2014

Shoplog action (roomdecoration, kleren, ...)

Follow on Bloglovin


Afgelopen weekend bracht ik een bezoekje aan de Action, er is er hier namelijk eentje geopend op een fietsafstand van 5min van waar ik woon dus ze zien mij daar bijna wekelijks over de vloer komen. Ik vond dat ze deze keer ontzettend leuke spulletjes hadden. In dit artikel laat ik jullie zien wat ik allemaal heb geshopt! Kijk snel verder!
Als eerste kocht ik deze super leuke sandaaltjes voor €5,95

Dit leuke potje gebruik ik voor te sparen voor dingen en deze was €0,59.

OMG! Toen ik deze broeken zag werd ik echt heel blij het zijn leggings en zijn super cheap! De zwarte was €4,95 en de groene, bordeaux en bloemenprint waren €0,99! Super budgetproof dus!

Ik nam ook nog deze 2 leuke rokjes mee ook beide voor €0,99.

Ik wist helemaal niet dat ze demakup hadden bij de Action dus toen ik deze zag moest 'ie zeker mee, dit pak bevat 25 doekjes voor de gevoelige-droge huid en was €2,50.

I love roomdecoration en deze 2 vond ik super cute! De happily ever after was €1,50 en het andere kleinere hartje was €0,49.

Als laatste nam ik nog dit mini-schuiflade-kastje mee waarin ik mijn juwelen bewaar, ik vind 'm super handig en super cute! Hij was €4,95.
 
 
Zo dit was mijn shoplog, vragen? stel ze dan gerust!


 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten