dinsdag 15 april 2014

Yves Rocher ~ Lavender footscrub & footcrème

Follow on Bloglovin


Ik ben gek op de producten van Yves Rocher! Daarom ga ik jullie vandaag wat meer vertellen over hun heerlijke lavender footscrub & footcrème. Lees snel verder!

Laten we beginnen met de footscrub, ik gebruik deze nu bijna 1jaar wekelijks en mygodd wat zijn mijn voeten hem dankbaar! In het begin had ik een beetje mijn twijfels over dit product maar na een tijdje begon ik echt wel verandering te zien. Ik heb van nature een heel droge huid en ja ook mijn voeten zijn super droog vooral tijdens de winter, tijdens deze periode heb ik ook het meeste last van eelt.

Deze scrubt de eelt heel goed weg en werkt heel zacht voor de huid, de scrubdeeltjes zijn heel fijn zodat ze de gevoelige huid op de voeten zeker niet zouden beschadigen. Ik kan dit product echt aan iedereen aanraden die een goed werkende footscrub zoekt.


Dan verder naar de footcrème ook deze gebruik ik al bijna 1 jaar dagelijks en ook hiervan ben ik super tevreden. Ik gebruik deze crème 's avonds voor ik slapen ga en hij heeft een heerlijke geur van lavendel, dit vind ik zelf heel relaxend.

De substantie is iets wat dikker maar dit vind ik zeker niet erg, hij smeert heel makkelijk open en je voelt gewoon dat je voeten gehydratheerd worden. Sinds ik deze gebruik zijn mijn voeten super zacht, ze voelen minder droog aan en geloof het of niet maar ik vind echt dat er zich minder eelt vormt door deze crème.


Ik ben zeer tevreden over beide producten en zou ze niet meer kunnen missen, ik kan ze dus ook zeer aanraden en voor de kleine prijsjes (€4 per stuk) zijn ze absoluut het proberen waard. Je kan ze vinden via de Yves Rocher webshop of in de winkels.

 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten