dinsdag 4 juni 2013

2 x Yves Rocher mini bodymilk - Vanille & Framboos!


Ik houd van het verzamelen van bodymilk/lotion en alles om op je lichaam te smeren, zeker wanneer het mini's zijn. Daarom kon ik het bij mijn vorige Yves Rocher bestelling ook niet laten om deze 2 schattige tube's te kopen! Het zijn 2 verschillende geuren, namelijk: Framboos & Vanille. Ik had eigenlijk wel redelijk hoge verwachtingen van deze flesjes, maar zijn ze dit ook waard? Lees snel verder.
 
De verpakking vind ik er al heel leuk uitzien. Ook het logo op de dop vind ik een leuk detail!
 
Als eerste teste ik vanille en deze ruikt heerlijk! Het klint misschien raar, maar het is net of je een vanille-ijsje op je lichaam smeert, behalve dat het dan plakt. De substantie is transparant wit en een beetje aan de lopende kant, hierdoor smeert de bodymilk heel makkelijk uit! Ook over de hydratie ben ik zeker te spreken, hij laat mijn huid zacht en vooral gevoedt aanvoelen. Ook trekt de milk zeer snel in en bovendien laat hij een heerlijke geur achter.
De bodymilk met Framboos is eigenlijk net hetzelfde als de vanille. De geur is heerlijk, hij hydrateert en voedt je huid goed, smeert makkelijk uit, trekt zeer snel in en lijkt ook als een ijsje op je huid. Het enige verschil bij deze is dat het bij deze een roze en lopende substantie is en naar framboos ruikt, voor de rest is alles het zelfde. Het enige nadeel dat ik kan zeggen over deze 2 bodymilks is het tube'tje! Irritant, niet normaal. Je moet er helemaal met je vinger gaan inzitten om er wat uit te krijgen en meestal moet je dit zo'n 10 keer doen voor je genoeg hebt om je hele lichaam in te smeren. Dus dit had ik wel liever anders gezien.
 
En dan nog even de ingrediƫnten, roos is famboos en wit is vanille.

Buiten het feit dat de tube heel irritant is ben ik zeker te spreken over deze bodymilk, ze zijn door hun kleine formaat van 50ml heel makkelijk om mee te nemen en zeker voor op reis of wanneer je aan het strand bent en je wilt toch even je huid extra hydrateren. Ik kan ze zeker aanraden, voor €1,50 heb je een goede bodymilk in een handig formaat. Ze zijn te koop via de webshop  www.yvesrocher.be of in de Yves Rocher fillialen.

Voordelen
- Handig formaat
- Zeer goede hydratatie
- Makkelijk uit te smeren
- Heerlijke geur
- Makkelijk verkrijgbaar
- Klein prijsje

Nadelen
- Zeer irritante tube


Klik hier en maak kans op een vrijkaartje naar Walibi! Doe jij al mee?
Liefs xx
Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Haha, herkenbaar. Ik ben ook verslaafd aan bodylotion (of eigenlijk alles wat lekker ruikt...) Deze zien er goed uit, vanille kan bij mij eigenlijk niet misgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! Ik vind de tube ook niet erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen