woensdag 5 juni 2013

Action parfum | Sexplosion (Indigo) & Forbidden Love (Pink Coast)!


Een tijdje geleden ging ik langs bij de Action en viel het me op dat ze een aantal heerlijk ruikende parfums hadden. Natuurlijk kon ik het niet laten en nam ik er 2 mee, voor nog geen €6 heb je twee parfums. En als ze dan goed zijn spaar je een hele soms geld uit. Lees snel verder voor mijn mening!
 
Ik kocht twee verschillende geuren, namelijk: Sexplosion & Forbidden Love. De parfums zitten verpakt in een karton doosje met een stickertje, dit vind ik goed zo weet je dat er geen andere mensen hebben aangezeten.

Beide flacons vind ik heel mooi, ik kan eerlijk gezegd niet kiezen welke ik nu het mooiste vind. Deze flacons bevatten beide 100ml.
 
Dit is Sexplosion van Indigo. Deze ruikt heel zoet, naar snoepjes. Dit bevalt mij wel, maar het is geen parfum die ik elke dag zou kunnen dragen. Ik draag hem eigelijk alleen maar wanneer ik écht zin heb in een zoete geur. De geur is redelijk sterk maar niet to much, eigelijk juist genoeg om goed te zijn.
 
Wat ik er wel bij moet zeggen is dat je de geur na een goed uurtje niet meer ruikt, maar eigelijk stoor ik mij hier niet echt gaan. Voor €1,69 kan je onmogelijk een geur verwachten die je de hele dag door ruikt. Mocht dit je wel storen dan kan je ook altijd van die kleine flacons kopen die je kan opvullen met je favo parfum en deze kan je dan makkelijk meenemen in je tas. Zo kan je jezelf opnieuw heerlijk laten ruiken wanneer de geur vervaagd is.
 
Dan heb ik ook nog Forbidden Love van Pink Coast. Deze geur vind ik heel moeilijk te beschrijven, je ruikt een bloemige ondertoon maar er zit ook iets fruitig in. Om het kort te zeggen, hij ruikt lekker! Dit is een parfum die ik ook niet elke dag zou kunnen dragen, maar wel meer dan de Sexplosion. Dit komt omdat deze iets meer naturel is (als ik het zo kan zeggen).
 
Ook bij deze parfum is de geur vervaagd na een goed uurtje. Maar again ik stoor er me niet aan. Deze parfum koste wel iets meer, maar al bij al vind in €2,49 nog steeds geen geld voor een prima parfum! Ook wil ik nog even zeggen dat deze parfums 48maanden = 4 jaar houdbaar zijn!
 
Ik ben over het algemeen wel tevreden met deze parfums, natuurlijk vind ik mijn duurdere beter maar voor eens af te wisselen vind ik deze wel heel geschikt. Ik kan iedereen aanraden om bij je volgend bezoek aan de Action toch meer eens bij de parfum te snuffelen, misschien vind je wel een geurtje dat jij heel goed vind voor nog geen €3!
 
Voordelen
- Zitten goed verpakt
- Makkelijk verkrijgbaar
- klein prijsje
- Bevatten 100ml
- Lang houdbaar
- Mooie flacons
 
Nadelen
- Vervagen na een uur


Klik hier en maak kans op een vrijkaartje naar Walibi! Doe jij al mee?
Liefs xx
Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Fijn artikel! Ik was altijd al benieuwd naar de parfums van de Action. Voor die prijs kun je natuurlijk niet verwachten dat de geur de hele dag blijft hangen. Vind ik niet zo erg. Gewoon nog eens opnieuw sprayen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth.
    De Pink Coast is een van de geuren van de serie Forbidden Love. Net andersom dus.
    Leuk blog.
    Groetjes, Francien.

    BeantwoordenVerwijderen