maandag 24 juni 2013

Inspiration | Tattoo

Follow on Bloglovin

Tattoo's, je hebt ze in verschillende vormen, kleuren, type's, enz ... De één vind het super, de ander vind het een duper! Ik geef toe dat sommige tattoo's echt crazy ugly zijn, maar zelf vind ik een 'gepaste' tattoo wel mooi! Vandaag laat ik jullie een aantal voorbeelden zien die ik persoonlijk heel mooi vindt!


Infinity tekens vind ik super, ze zien er leuk uit en hebben vooral een mooie betekenis.


Tattoo's op de voeten vind ik heel mooi, ik wil er dan graag ook zelf een.


Teksten vind ik zelf mooi, maar het moet wel bij je passen.


Prachtig, ik vind de kleine zwaluwen heel mooi en niet opvallend. De betekenis erachter heeft iets met vrijheid te maken.

Zelf heb ik geen tattoo, maar mijn vriend heeft er wel twee.

Deze is voor zijn petekindje Catalina!

En deze tattoo staat als betekenis voor zijn overleden oma. In het kruis staat Babicka, het Tsjechisch woord voor oma. Mijn vriend is dan ook van Tsjechische afkomst.




Wat vind jullie van tattoo, en heb je er zelf een?

* De afbeeldingen zijn niet door mijzelf gemaakt maar komen van 'Google afbeeldingen'


 Liefs xx 
Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Ik heb er zelf 2 en wil die graag ooit nog laten verwijderen :(
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap de infinity trend opzich wel, maar echt exclusief vind ik het niet. Een tekst vind ik het mooist!

    PS. Wel zo netjes als je je bron er in volledigheid even onder zet, Google is geen bron ;-) Niet onaardig bedoeld, maar je kunt er wel problemen mee krijgen als je geen credits geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ik zou er zelf ook nog een willen maar de tattoo die ik wil kan nu niet door mijn striae

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke pictures, vooral de kleine teksten op haar heup en de vogels op het meisje haar schouderblad. Mooie tattoos heeft je vriend, love de betekenissen ook. Zelf vind ik dat het een tattoo ook mooier maakt. :) Ik heb twee tattoos, maar verlang al jaren naar nummer drie!

    BeantwoordenVerwijderen