dinsdag 25 juni 2013

Yves Rocher | 3 x mini parfum!

Follow on Bloglovin
Een aantal weken geleden ontving ik deze 3 mini parfums. Vandaag vertel ik jullie hoe ze ruiken en of ik er tevreden over ben of niet! Lees snel verder!


Ik vind ze er super cute uitzien, de kleine karton doosjes beschermen het kleine flesjes en laat het er heel leuk uitzien! Ik heb 3 geuren namelijk: Tendre Jasmin, So Elixir Purple en Vanille Noire. Iedere geur ruikt redelijk sterk omdat het Eau De Parfums zijn!

Ik begin met Tendre Jasmin, het flesje vind ik heel mooi en de dop is ook heel handig. De geur ruikt redelijk bloemig en heel fris. Het is een geurtje dat ik dagelijks zou kunnen dragen. De geur blijft toch zeker een halve dag sterk ruiken, een groot pluspunt dus. 

Dan hebben we So Elixir Purple. Deze heeft een houtige maar ook bloemig geur, heerlijk vind ik hem. Ook deze geur zou ik dagelijks kunnen gebruiken en hij blijft ook heel lang zitten.

En dan mijn favoriet Vanille Noire. Zoals de naam al verklapt ruikt deze geur naar vanille en voor vanille geuren heb ik altijd al een zwak gehad, daarom is deze dus ook mijn favoriet. Hij ruikt echt heeeeeerlijk en ik zou hem zeker dagelijks kunnen gebruiken.

Ik ben zeker tevreden met deze parfums en wanneer ze op zijn zal ik zeker de groote variant bestellen, ze ruiken stuk voor stuk heerlijk! Ik bestelde dit setje op www.yvesrocher.be en betaalde €6, ieder flesje bevat 5ml.


 Liefs xx 
Liesbeth


5 opmerkingen: