zaterdag 13 juli 2013

Inspiration | make-up #2

Follow on Bloglovin

Het is echt een hele lange tijd geleden dat er een inspiration artikel online is gekomen, daarom vandaag een aantal mooie 'inspirerende' foto's van prachtige looks!


Gele lipstick zou ik zelf nooooit dragen, maar het ziet er wel heel leuk uit! =D

De look vind ik prachtig, het witte maakt het echt helemaal af! :o

Naturel ooglook vs knallende lippen ; i love it!




Een dikke eyeliner lijn met zachte kleurtjes, heel mooi! Again een naturel ooglook met knallende lippen, ik houd echt van die combinatie!

*Deze afbeeldingen zijn niet door mijzelf gemaakt, maar komen van tumblr, klik hier voor de link.


 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg








Doe jij nog niet mee aan de winactie's, klik dan snel even hier!

3 opmerkingen:

  1. Ahhh, Kim K! Ik houd van haar make-up die overdreven highlighting en contouring, prachtige make-uplooks en gewoon haar nepwimpers.. Oh en het haar, ik ben zo'n fan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie looks! Vooral de twee laatste looks vind ik heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen